Poradnik do Interfejsu 3
1. Menu Edytora
Ustawienia mapy - możemy ustawić tu tekstury nieba,zewnętrznych ścian, gdzie ma dziać się akcja, własną teksturę i broń na początku rundy. Więcej TUTAJ
Rozwijana lista pięter - wybieramy aktualne piętro (dostepne 4 pietra [0, 1e, 2e, 3e])
Save - możemy zapisać mapę, ale nie w wersji do CS'a tylko do pliku tekstowego lub cookie. Do cookie możemy zapisać mapę tylko wtedy gdy jest mniejsza niż 4kb, więc bardziej opłaca się to tekstowego (zakładka Plik)
Wczytaj - Tutaj możemy wczytać nasz save. Możemy tu wczytać z cookie, z pliku tekstowego, numerkiem mapy, i możemy wczytać losową mapę. Wiecej informacji TUTAJ
3D - jeśli nie mamy zainstalowanego pluginu VRML, wyskoczy Ci okienko z linkiem do pobrania. Jeśli pobierzesz i zainstalujesz, za następnym razem wyświetli Ci się podgląd 3D mapy
Compiler - W tej zakładce możemy skompilować już naszą mapę do pliku .bsp i pobrania jej na dysk twardym. Wiecej informacji TUTAJ
2. Tekstury
W tym oknie wybieramy tekstury do ścian
i sufitu, możemy również określić wysokość ścian
3. Skrzynie
Z tego okienka możemy wybrać rodzaj skrzynki i postawić ją
4. Broń
W tym okienku mozemy umieścić broń na mapie
5. Obiekty
Z tego okienka możemy wybrać obiekt i postawić go na mapie. Więcej o obiektach TUTAJ
6. Postacie
W tym okienku stawiamy tt oraz ct (Jeden na mapie to jeden slot). Nizej mamy kosz do usuwania niechcianych obiektów z mapy.
7. Chat
W tym okienku mozemy pisac z innymi osobami aktalnie robiącymi mapy.
Poradnik by ZGred
Offline