Poradnik do Interfejsu 3
- Automaty do przystroju ewentualnie zasłony. daja delikatne światło. Wiecej informacji na temat światła TUTAJ
- Beczka
- Skrzynka która eksploduje po uderzeniu w nią.
- Bomb Site. Rozciagamy w miejscu gdzi ma byc plantowana bomba.
- buyzone CT miejsce gdzie mogą kupować bronie CT
- buyzone TT miejsce gdzie mogą kupować bronie TT
- Elementy dachu (ja daje temu troche inne rozwiązanie. Wiecej informacji TUTAJ)
- Drabina
- Drzwi (strzałki pokazują kierunek otwierania) Jak pozbyc się dziury nad drzwiami TUTAJ
- Lampa dająca dużo światła. Wiecej informacji na temat światła TUTAJ
- Drewniane drzwi (lecz wokół nich jest sciana z mapy de_aztec niestety nie mozna zmienic tekstury)
- 1 stół, 2 krzesło, 3 Skrzynka do ktorej mozna wejsc, 4 biurko, 5 kawalek sciany z "oknem", 6 Półki do jednej mozna wejsc PODGLĄD
- "pool" - Jest to basen z woda "do kolan", "deep pool" - Jest to sama woda na cale piętro, "unbreakable glass" - Jest to szyba na całe piętro, szyby nie da się zbić, "breakable glass" - Jest to szyba na całe piętro, mozna ją zbić. PODGLĄD
- "Rescue Area" - Jest to miejsce gdzie trzeba doprowadzić hosty, "Hostage" - jest to jeden host.
- Roślinki. 1 - sporawy kwiatek, 2 - Mały kwiatek, 3 - Drzewo PODGLĄD
- Teleporty. ->1 - jest to teleport nr 1, 1-> - miejsce gdzie cie przeniesię teleport nr 1, ->2 - Teleport nr 2, 2-> - miejsce gdzie cie przeniesie teleport nr 2.
- Schody. a,b) schodów nie da się obracać, c) Schody które można obracać we wszystkie strony d) Schody zakręcane, da się obracać. (-) - wejscie na dole (+) wejscie na górze
- Własna tekstura. "Texture Perso" - nie mozna obracać. "Texture Perso rot." - mozna obracać we wszystkich kierunkach. Własną teksture ładuje się w "ustawieniach mapy -> obrazek".
Poradnik by ZGred
Offline