#1 2014-07-06 19:33:57

ZGred

Admin

1175319
Zarejestrowany: 2014-04-14
Posty: 60
Punktów :   

Pomoc: Jak zapisać mape

Tym razem poradnik dla tych którzy wgl nie ogarniają WCO
Jak zapisać mape
Nic trudnego w tym niema ale widziałem że wiele osób pytało jak to zrobić.

Mamy dwa sposoby na zapisanie mapy. Klikając "Save" i "Complier" w lewym górnym rogu przy "Ustawieniach mapy"
http://s11.postimg.org/hr5xtqrab/image.png

Klikając "save" a potem "plik" http://s11.postimg.org/ydiwp2uu7/image.png Zacznie nam się pobieranie pliku .txt (czyli zapis naszej mapki)
Używane jest to w momencie kiedy nie skończyliśmy naszej mapki a chcemy ją dokończyć później.
Żeby wczytać naszą nie dokończoną mape klikamy "Wczytaj" a następnie "Wczytaj plik".
http://s11.postimg.org/z5q620of3/image.png

Wyskoczy okno do wczytania
http://s11.postimg.org/64ltsm3z7/image.png
Klikamy "Przeglądaj..." i na naszym komputerze szukamy pliku wczesniej zapisanego (plik .txt)
Gdy znajdziemy wciskamy "Envoyer" i Wczyta nam się nasza mapa.
(Wczyta nam sie tak, że wszystkie obiekty bedą na jednym poziomie, ale spokojnie to tylko bug wystarczy zmienić piętro i wszystko wróci jak było )

Gdy mamy już mape gotową i chcemy na niej pograć, to klikamy "Compiler" (Sciąganie pliku .bsp)
Wyskoczy nam okno Kompilacji
http://s27.postimg.org/7lapehs6n/image.jpg

Trzeba chwile poczekać by mapa się skompilowała (Długość czekania zależy od ilości obiektów na mapie. Gdy jest ich mało możliwe że nie bedzie trzeba czekać wgl.)

Gdy sie mapa skompiluje w tym samym oknie pokaże się nam jakaś reklama i napis "Sciągnij mape" Klikamy to i sciągamy na swoim dysku.
http://s27.postimg.org/v3ci6oflb/image.jpg

Czasem może nam wyskoczyć okienko z komunikatem że serwer jest obciążony
http://s27.postimg.org/sxi7c6c4v/image.jpg

Nie jest to spowodowane że dużo oso akurat w tym momencie sciąga mapki Powodem jest za częste klikanie pzycisku "compiler". prawdopodobnie kliknieliście dwa razy lub od poprzedniego sciągniecia minął krótki odstęp czasu.
Żeby to naprawić Trzeba poprzestawiąc pare obiektów na swojej mapie ( mogą one wrócić na to samo miejsce ale trzeba pzestawic i wstawić tam gdzie było) no i chwile poczekać około pół minuty. Innym sposobem jest zapisanie mapy pzyciskiem "save" wylączyć WCO włączyć od nowa Wczytac i kliknąć znów "Compiler"

Zapisany plik .bsp musimy wkleić do cs'a
Przykładowa scieżka:
C:\Gry\CounterStrike1.6\cstrike\maps

I gotowe mamy swoją mapke

Poradnik by ZGred

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.smoki-gra.pun.pl www.europeistykalodz.pun.pl www.tibiarules.pun.pl www.vstransmys.pun.pl www.moherpowerpaintballteam.pun.pl