Ustawienia mapy
Zakładka "Ustawienia mapy" znajduje się w górnym, lewym rogu ekranu.
Zakładka ta stanowi nieodłączny element tworzenia naszej mapy. To w niej możemy nazwać naszą mapę według własnego uznania czy ustawić tekstury ścian, podłóg oraz tekstury znajdujące się poza mapą. Po wybraniu zakładki "Ustawienia mapy" pojawi nam się okno z kilkoma zakładkami.
1. Rodzaj mapy W tej zakładce możemy zmienić nazwę mapy oraz ustawić położenie naszej mapy (np. hangar, arena)
2. Tekstura ziemi Ta opcja pozwala nam na wybranie tekstury podłoża na poziomie 0 Aby mieć więcej tekstur do wyboru należy wybrać "Textrue pack". Tekstura ziemi na poziomie 0 (parter) może być tylko jedna.
3. Tekstura ścian W tej zakładce możemy wybrać jedną z tekstur ścian. Aby mieć więcej tekstur do wyboru należy wybrać "Textrue pack". Ściany które wybierzemy w tej zakładce będą tylko na wysokości poziomu 0.
4. Niebo Jest to opcja, która pozwala na wybrania rodzaju przestrzeni otaczającej naszą mapę.
5. Obrazek W tej zakładce możemy ustawić naszą własną grafikę, którą potem możemy umieścić na swojej mapie. Przykład:
Grafika może być w formatach: png, jpg oraz gif. Polecana rozdzielczość to: 128x128 Ja używam tego jako grafikę twórcy danej mapy.
6. Broń startowa W tej zakładce możemy wybrać, jaką broń będzie dostawał każdy gracz na początku rundy. Opcja jest przydatna na mapach, na których nie umieściliśmy broni oraz BuyZone jest schowany (usunięty). http://www.worldcraft-portal.pun.pl/viewtopic.php?id=18
Aby dodać broń na początku rundy, należy zaznaczyć daną broń "ptaszkiem" Każda broń ma w nawiasie napisany rodzaj amunicji, którą możemy nadać w dolnej części menu "Broń startowa"
Tutorial by ERACON
Zakaz kopiowania bez zgody Autora.
|